سفارش تبلیغ
صبا ویژن



کلام اول - راهیان نور






درباره نویسنده
کلام اول - راهیان نور
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
اسفند 1387


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
کلام اول - راهیان نور

آمار بازدید
بازدید کل :7572
بازدید امروز : 15
 RSS 

   

سلام بر لباسهای خاکی آغشته به خون ، سلام بر شلمچه ، بر دوکوهه ، سلام بر خرمشهر
سلام بر لکه های پایدار خون ، سلام بر سجاده های سرخ عبادت سلام بر جنگ با رسوایی ، سلام بر تاولهای شیمیایی ،
سلام بر فرشتگان زمینی ، سلام بر اذان  مؤذن .
سلام بر چهره های تخریب ، سلام بر طلائیه ، سلام بر کرخه ، سلام بر اروند ، سلام بر مهران ، سلام بر الله اکبر ، سلام بر صوت انفجار ، سلام بر ایستگاه حسینیه ، سلام بر جاده سید الشهداء ، سلام بر همت ، خرازی ، باکری ، متوسلیان ، اشتری ، رستمخانی ، یوسفی ، احدی ، باقری و ...
سلام بر زین الدین ، چمران ، آوینی و سلام بر همه شهیدان و پدر شهیدان روح ا...
سلام بر شهدای گمنــــام.
زائران و راهیان دیار نور:
اکنون که توفیق رفیق راه شد و تقدیر الهی بر آن قرار گرفت که پا در حریم شهدا و سرزمین نور ، کربلای خوزستان بگذارید ، خوب است بدانید که افق زمین و آسمان و همه ی وادی های جنون و شیفتگی و عشق ها همین جاست . بدانید جایی که آسمان با همه جبروتش پای خاک را بوسه می زند همین جاست. چرا که این دیار پیچیده در حریر سکوت که امروز همبستر مویه بادهای پریشان شده است.
در روزگاری نه چندان دور ، افتخار تحمل گام های شیر مردانی را داشته است که چشمه های جوشان عشق را از بلندای روح بیقرار خویش بر آن جاری و از زلال معرفت جان هایشان ، کام تشنه این سرزمین را سیراب ساختند .
طلائیه ، شلمچه ، فکه ، دو کوهه ، بهتر بگوییم جای جای کربلای خوزستان یادی و خاطره ای از ایثار و شهادت رزمندگان کفرستیز اسلام را در دل خود دارد و این قطعه از بهشت با خون پاک شهیدانمان آبیاری و لاله گون شده است و امروز که من و تو عازم این خظه هستیم فقط شاید اثری از آن همه ایثار و یادی از آن همه دلاوری را بتوان دید که همین مقدار هم ضرورت شکر و سپاس این لطف الهی را دارد. امید آن که در دعا ی نیایش و نماز و مناجات این سفر روحانی ما را هم شریک فرمائید.



نویسنده » بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر » ساعت 7:6 عصر روز یکشنبه 87 اسفند 11